Med rustskader må man først fjerne alle tegn til rust. Det betyr slipe rusten helt bort og ned til metallet. Deretter må det rustbehandles før vi grunner og til slutt lakkerer. På denne type reparasjoner må vi ofte vi ha bilen et døgn. Husk at dette veldig ofte kan gå på bilens rustgaranti, så det lønner seg å kontakte din forhandler (der du kjøpte bilen) for å sjekke om det er en garantisak.
Med rustskader må man først fjerne alle tegn til rust. Det betyr slipe rusten helt bort og ned til metallet. Deretter må det rustbehandles før vi grunner og til slutt lakkerer. på denne type reparasjoner må vi ofte vi ha bilen et døgn. Husk at dette veldig ofte kan gå på bilens rustgaranti, så det lønner det seg å kontakte sin forhandler (der du kjøpte bilen) for å sjekke om det er en garantisak.
Med rustskader må man først fjerne alle tegn til rust. Det betyr slipe rusten helt bort og ned til metallet. Deretter må det rustbehandles før vi grunner og til slutt lakkerer. på denne type reparasjoner må vi ofte vi ha bilen et døgn. Husk at dette veldig ofte kan gå på bilens rustgaranti, så det lønner det seg å kontakte sin forhandler (der du kjøpte bilen) for å sjekke om det er en garantisak.
Med rustskader må man først fjerne alle tegn til rust. Det betyr slipe rusten helt bort og ned til metallet. Deretter må det rustbehandles før vi grunner og til slutt lakkerer. på denne type reparasjoner må vi ofte vi ha bilen et døgn. Husk at dette veldig ofte kan gå på bilens rustgaranti, så det lønner det seg å kontakte sin forhandler (der du kjøpte bilen) for å sjekke om det er en garantisak.
Klikk på de små bildene over for å se flere før- og etterbilder.